Centralstation

                                                                              Tid: 13:16:09 Datum: 2009-07-27
Igår blev det en hel del bilder och en bra dag på liseberg. Med tanke på att vi var hemma sent igår så uppdaterade jag inte.
Tänkte bara skriva att jag kommer in senare ikväll med ett blogg inlägg.
Nu måste jag  städa lite...sen ska jag köra in mina bröder till Centralstationen.
Dom ska åka hem idag.
Trist men va ju så kul att dom kom hit..=)


Som sagt håll koll...kommer ett inlägg när ni minst anar det..=)
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback