2 för 99 kr.

                                                                              Tid: 22:39:38 Datum: 2009-08-05

Jag fick tag på dom via telen...dom sa att dom inte alls visste varför jag inte hade fått det jag väntade på.
Men dom skulle kolla upp det och sen maila mig om vad som hänt.
Min storlek var slut. Men hade kommit in idag. Så dom skulle fixa den idag, skicka den imorgon och maila mig kollinr.
Sen skulle den vara här på fredag, och jag skulle få sms-avi.
Det får vi verkligen hoppas, annars e det jag som e skogstokig.

Grannen e så snäll att hon kommer över på lördagmorgon och fixar mitt hår. Trots hon ska på bröllop och bröllopsfest dagen innan. (Tack J ändå för du erbjöd dig)
Sen e hon barnvakt på kvällen då vi ska ut och äta nått bara jag och Niklas, sen efter det ska vi nog möta upp lite av Niklas kompisar. Det kommer bli skoj.. =)

Julia, jag och grannen va och handlade förut. Vad tror ni inte julia hittade då?
jo 2 barbie filmer för 99 kr...Julia sa: Dom jag ha mamma,snälla mamma?
Smälter man inte då? Jooooo...=)
När vi kom hem hade Niklas lagt Max och gjort han klar.
Julia gjorde sig iordning, sen sov hon innan filmen ens hade börjat...haha
E man bra trött då?? *hihi*
Men Max vaknade vid 21.30 igen, han e såå trött men kan inte somna in. Får hoppas han somnar snart.

Hampus va hos grannen hela kvällen och kom hem vid 21,30. Bara för det e sommarlov, annars får han inte vara borta så länge.
Men han gjorde sig klar och gick och la sig direkt. Han ville somna till en film.
Men snart e det slut med det. skolan börjar snart  och det e dax att komma in i vardagsrutinerna igen.
Vette fasen när han börjar bara, har inte fått nån info om det. Försöker kolla på skolans hemsida men dom uppdaterar ju aldrig. Just nu e sidan bara tom.
Jaja får hoppas dom uppdaterar snart..annars får jag sms:a Hampus lärare.

Oh just det. Inte konstigt att Max har vart så kinkig på sista tiden , han har sin 5e tand på G.
Han har ju 2 nere och 2 uppe...nu e det en 3e på väg där uppe. Stackarn. Bara kommer tand efter tand. Han stackars mun hinner aldrig vila.
Han e så stor nu. Kryper och ropar mamma och Pappa...=)
Sen ställer han sig upp mot allt han kommer åt.
Han har börjat hitta alla kökslådor nu oxå, och där river han ut allting.
Skit unge..=)

Julia härjar hon med, hon klättrar på ALLT. Farlig ibland.
Hampus va rätt lugn när han va lite ändå. Fast det e ju annat nu...=)
Om en månad blir Hampus 10 år....shit shit shit a tiden har gått fort.
Vad ska jag köpa??
Vi funderar ju på en tripp till spanien ju...men vi får se.

Nej nu åter till tven en stund, sen duscha och sen nanna.....=)
God Natt Alla..!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

fan vad kul det låter, ja er kväll alltså! Erbjuder mig anytime baby, bara att säga till :-) du e min pärla ju hihi..

ja d där me filmerna känner man tydligt igen, León e ju inne på en nalle puh fas, dock så växlar d just nu! barn e för härliga..



duktigt av maxis att vara så aktiv, shit tiden går fort alltså nyss kräktes han ju på mig för att man lekt med honom för mkt haha. Stora killen med sina 5 bissar dessutom ;-)



Hoppas verkligen du har d toppenkul, eller NI snarare sagt, på lördag. Wish I could be there men ni får en present av mig senare... Något speciellt ni vill ha förrästen? hehe ni har ju d mesta men något som fattiga jag kan erbjuda? :-D

Hör av dig om d e nått, d kan du ALLTID göra! Kramis

2009-08-06 @ 02:08:10
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback