Nelly.com

                                                                              Tid: 21:12:54 Datum: 2009-08-22
Idag var vi iväg till Allum.
Skulle ju fixa kort. Och det gjorde jag.
Köpte skor till Hampus och Julia. Sen köpte jag även byxor, tshirt och strumpor till Hampus.
Julia fick ett armband, diadem och ett par fräcka leggins. Max fick en tröja.

Jag fann ett par skor jag fastna för men det blev inte så att jag köpte dom. Pucko jag e. Får nog gå tillbax och köpa dom...=P
Sitter och kollar klänningar på nelly.com. Har fastnat för några.
Funderar på att beställa. Ska ju ut nästa helg med syster och Linda och flera andra hemifrån kommer bli så jävla skoj.
Läääängtar!

Hampus hade en kompis här i några timmar idag, märkte inte ens av dom...hihi...såg dom bara vid matdags...=)

Barnen sover och för en gång skull ska jag ta mig chips och dipp. E lite sugen. Har ju inte kunnat äta på hela veckan knappt. Vågen visade 50,7 MED kläder....wooohoo...Så jag e värd chipsen ikväll...=D

Jo, jag hade ju fixat allt med papprena på det nya körkortet, klistrat dit bilden, skrivit min namnteckning, lagt det i kuvert...
Va hör vi då...Jo en julia som står och sliter upp post i köket. Bara det att posten va mitt brev...hon rev sönder allt. Så det e bara beställa nytt nu. Suck.
Jaja. gjort e gjort.

Nu ska vi titta på film!
Ha en bra lördag kväll!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

Jag som tyckte jag vägde lite innan denna grav, 55 kg :) Men nu visar vågen 65,3.. Suck.. 10 kg på att man inte har nått illamående utan äter istället! Men när jag var bara i vecka 7-8 vägde jag mig då vägde jag 58 tror jag, så jag räknar därifrån. +7 kg fett =P



Njut av chipsen :)

2009-08-22 @ 22:03:24
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Patricia Lindh Nielsén

Gå alltid på första instinkten! KÖP skorna direkt:D

Läste dina kommentarer på bloggen, tack! Jo elliot fastna jag för på en gång, tanken va Johannes! (hannes) men känns lite tråkigt, men fint iallafall!



Magkänslan säger en pojke... men bara för ATT alla säger en pojke så gissar jag på en liten flicka! :) Mig spelar de hur som haver ingen som helst roll, pojke eller flicka, oavsett så är h*n det vackraste i mina ögon! :) Hur går det med Julia nu? är hon fortfarande sjuk? :(

2009-08-23 @ 00:05:51
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback