Blogga-Näää

                                                                              Tid: 14:35:22 Datum: 2009-08-10
Blogga, usch va tråkigt känner jag just nu.
Ingen lust till det alls.

Fredags hade vi strålande sol...verkligen kanon väder. Länge sen det va sånt fint väder.
Lördagen va likadan, perfekt väder fick vi när vi gifte oss.
Min pappa, lillebror, svärfar med fru och svärmor med man och våra 3 barn va med.
Riktigt lyckat va det.
Tråkigt nog så behagade inte min mamma att komma. Men det va ingen större chock.
Alltid e det någon som ska sabba. Men som sagt dagen blev kanon.
Allting flöt på som det skulle. Hon som vigde oss va ju super gullig. Måste skicka blommor till henne eller nånting.

Efter vigseln åkte vi hem till oss och åt smörgåstårta....Mmm så god. (fast det va ju klart den va god va ju jag som gjorde den...=) hihi )



En riktigt kanon dag hade vi...
På kvällen så gick jag och Niklas ut ganska sent på kvällen och tog några drinkar. Först gick vi till bryggeriet och möte upp hans lillebror men där tog i bara en drink sen gick vi vidare.
Efter det gick vi till Rockbaren, där va det allt lite roligare.
Va hemma vid 2 igen så vi var bara ute ca 2½ timme eler nått.
Va skit mkt folk ute. Inte konstigt kanske efter som det va Madonna.

Söndagen va det dålgt väder igen och vi gjorde inte allt för mkt. Skönt...=)
Julia va på bio med sin pappa och såg Nicke Nyfiken 2. Hampus va hos en kompis.
Så det va bara jag och Max hemma en stund..Tomt det va.

Idag måndag så e vi inne...julia e lite sjuk. Hon har lite krupp.

Nej nu måste jag ta Max...han står och ropar mamma...=)
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(5)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

sparade du en bit till mig eller? hehe... salivet rinner från munnen :-)

2009-08-10 @ 18:15:52
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: linda

lägg ut bilder på ringarna! och massor från bröllopet

2009-08-11 @ 13:45:15
Postat av: Sara&seb

Tänkt om jag kunde göra en sådan smörgåstårta, du förstår vad jag skulle ha ätit! =) Mumms.

Stort grattis igen!



Tack för kommentaren. Jag har låtit folk gissat vad det är för kön. Finns på min sida på FL. Vill du gissa? =) Kramkram

2009-08-11 @ 21:51:39
URL: http://ourson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Har du gjort den tårtan? Kan man beställa av dig eller? ;)



Åh va sugen jag blev på smörgåstårta nu..



Hoppas allt e bra med dig och familjen! :)

2009-08-12 @ 10:47:29
URL: http://lacs.blogg.se/
Postat av: Eva

Jupp, ibland suger det att blogga.. Ja vet!

2009-08-12 @ 11:53:03
URL: http://gravidigen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback