SUCK

                                                                              Tid: 11:36:07 Datum: 2009-08-05
Nu har jag rikitigt ont i magen....dom har inte ens skickat den...
Och det e ons...jag måste ju ha den på lördag, så på fredag måste den vara här...nu e jag jävligt nervös
Den har inte ens kommit från tillverkaren än....va e detta för skit.


Allting skiter sig känns det som. Just nu vill jag gräva ner mig....
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

:-( dålig stil av de verkligen.. ring och kräv kompensation, kanske en MEGA rabatt eller nått!!!! dålig stil som sagt...

2009-08-05 @ 18:13:33
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Sara&seb

Hoppas "grejen" kommer på fredag, SENAST!

Åh, det pirrar i min kropp fast det inte är jag som ska :) haha

2009-08-05 @ 21:02:47
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback