Slipsknut

                                                                              Tid: 19:38:34 Datum: 2009-08-04
Va nere på vårdcentralen tidigare idag och hämtade intyget. Sen åkte jag direkt för att posta hela högen med papper....
Många frimärken gick åt kan jag ju säga...=)
Men nu har jag det överstökat...nu e det bara att vänta på svar.
Hoppas på ett bra svar.
Har hållt på med detta sen i januari nu...*suck*

Sen tog jag och dammsög och torkade lite golv, samt damma bokhyllan m.m
Skönt när det blir lite rent.
Gillar inte alls när det e rörigt och stökigt.

Idag gick jag in på nätet för jag va tvungen att lära mig hur man knyter en slips....hallå likom...tog 30 sek sen kunde jag det. Varför har jag inte lärt mig det tidigare???
Kanske för att jag aldrig använder slips...=D
hihi...

Nu sitter jag här och inte gör så mkt.
Ska göra barnen redo för sängen snart. Fast max sover ju redan...fasen. Han kommer vara vaken ikväll istället...jaja...=)


Idag kom pojksetet till Max. Hur jäkla sött som helst. Han kommer bli såååå söt..=)
Väntar jag bara på min andra sak. Får hoppas den kommer imorgon. Annars kommer jag ju få panik.





Some people wait a lifetime for a moment like this...some people search forever. Cant believe its happening to me ...!!!!!!!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback