Lördag!

                                                                              Tid: 09:38:50 Datum: 2009-08-22
Idag va jag uppe vid 7..då ville Max kliva upp och leka.
Resten av familjen sov vidare. Max somnade vi 9 igen, men då vaknade Julia så man kunde inte gå och lägga sig en stund till inte.
Men det e rätt skönt ändå. Då går inte hela dagen åt till att sova.
Hinner med så mkt på morgonen när alla sover.
Jätte skönt e det faktiskt.
Igår skulle vi åka och handla jag, Niklas och dom 2 små. Fy fasen så mkt folk det va på affären. Så vi sket i det. Hela parkeringen va överfull av bilar...=S
Men vi åkte till en mindre affär.
Hade lite problem med att besluta vad vi skulle äta.
Men det blev till slut torsk, spenat, äggsås och potatis. Mumma så gott det va.
Har ju kunnat börja äta lite mer nu. Längtar till munnen har läkt helt.


Åhhhhhhhh gick in till Julia. Hon hade fått tag på sin läppglans...gahhhh.
Läppglans ÖVERALLT....hon fick duscha kan jag lova..Men nu luktar det jordgubbsglans överallt....Urk.


Idag funderar jag på Allum, måste ta kort till körkortet. Sen skulle jag behöva handla skor till Hampus både vanliga och gympaskor. Sen ett par skor till Julia tror jag. Fasen max behöver ju oxå.
Det e ju tag 3 betala för 2. Hmmm hur ska jag få ihop det...jaja.

Nu e det frukost som gäller.
magen skriker, fast först en snabb dusch.

Ha en bra lördag mina vänner.
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback