Kolli nr.

                                                                              Tid: 22:01:19 Datum: 2009-08-06
Ja idag fick jag ett kolla numer av www.******butiken.se
Att dom skickat varan. Och har kollat och den e på väg.
Men jag litar verkligen inte på posten här, dom har slarvat förut så..
men jag håller alla mina tummar att paketet dyker upp imorgon.


Idag av vi iväg till ica i alingsås. Vi tänkte bjuda på smörgåstårta och lite sånt på lördag.
Så idag va vi tvugna att handla allting, för imorgon har jag fullt upp med att fixa smörgåstårtan, stryka kläder, städa, förbereda allting m.m...Fasen alltså.
Lite måttligt stressad kommer jag vara. Huaa...
Jaja, bara att starta tidigt imorgon.
Åh jag måste ju åka iväg och handla lite småsaker + hämta ut paketet om det kommer oxå.
Shit så mkt jag har att göra. Trodde jag inte hade så mkt.
*Snurr snurr i Therese huvud*

Nu ska jag snart hoppa in i duschen.


Åh julia glömde sina foppatofflor på ica i Alingås idag...=(
Men vi ringde dit och dom ligger där...phu...så Niklas kanske ska hämta dom imorgon.
Jag hinner verkligen inte.


Nu drömmer Julia nånting, måste rusa....


God natt!!!!
2 dagar kvar..!!!!
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback