God Morgon!

                                                                              Tid: 07:46:40 Datum: 2009-08-06
För en gångs skull när alla barnen sover "länge" på morgonen kan jag sova då????
Neej...suck.
Så surt. Men får så fruktansvärt ont i ryggen av bäddmadrassen i sängen. Vi skulle ju köpa nya men dom vi ville ha var slut så vi fick vänta.

Ser ut att bli sol idag igen? Wohoo...Hoppas det bra vädret håller i sig hela helgen,
Idag ska vi inte göra så mkt på dagen, jo vara ute och leka med barnen  lite och äta glass...eller jag äter ju inte glass men barnen gör =)
Barnen handlade glass i glassbilen igår...det tycker dom e jätte skoj
Men runt 17.30 ska vi möta upp Niklas i Alingsås för åka och handla inför lördag. För imorgon har jag inte tid med det alls.

Måste ringa min far idag. Han skulle ha ringt igår men han glömde säkert av det...

Nu ska jag fortsätta terra Niklas med mina sms....=D
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback