=(

                                                                              Tid: 19:41:58 Datum: 2009-08-28
Tråkigt att det blev som det blev.
Men en olycka kan man verkligen inte rå för.
Jag hoppas du inte har allt för ont ....!
Eller jo det har du nog...2a gradens brännskada...huaaa.....
Så fort du blir bättre så får du komma ner så får vi ta våran runda..=)
Krya på dig L....

Men Z , J, S och M e på g iallafall.
Dom e ner rätt sent. Och jag som e så trött. Inte kt sömn inte.

Nu ligger Maxen och ska sova. Julia ska kolla klart på Askungen sen ska hon med sova.
Hampus ska lägga sig han med snart.
Bra att sova när man har feber, fast just nu är febern nere på 37,4...men den hoppar ju ibland.

Syrran ville att jag skulle färga håret på henne men orkar verkligen inte idag. Gör det imorgon istället.


Ha en fortsatt bra Fredag! Nu ska jag ta dom små.
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback