Dålig service

                                                                              Tid: 10:27:36 Datum: 2009-08-05
Har jag sagt att Julia är en film-människa. Hon bara älskar att titta på film.
Det är det bästa hon vet. Hon har ju vissa favoriter.
Men hon vet EXAKT va hon har för filmer...och det måånga.
Innan hon bestämt sig står hon där...hmmmm.....och tänker på vilken hon vill se...=D
Så jäkla go.

Får se om man får nå sms-avi idag. Börjar bli lite nervös.
Har ju mailat och frågat om det e skickat men dom svarar ju inte.
Dålig service. När jag ville ändra en sak 2 min efter jag hade beställt så svarade dom direkt.
Men inte nu när man undrar om varan e skickad.
Jaja kommer det inget idag så kommer jag ringa och vara flyförbannad.
Det stog leveranstid 2-3 dagar...beställde i torsdags. Borde ju ha kommit igår.
Gahh...mina nerver alltså.

Tråkigt att det inte kommer några från min sida på lördag.
Jo 1 person kommer ju.
Inte så mkt att göra åt.
Har verkligen ingenting att säga.
Vem ska hjälpa mig med mitt hår på lördag?
Får fråga grannen....tur att man har såna ibland.
Får nog fråga dom om barnvakt oxå. Då det finns personer som jag ALLTID ställer upp på , men som adrig ställer upp tillbax. Kanske ska sluta vara snäll...?
Har upptäckt att vara snäll e inte alltid en bra sak.


Jaja nu ska jag kolla lite på facebook.
Sen vänta på posten.
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: J U L I E

jag finns också här ifall du behöver hjälp, vare sig d e me håret eller annat :-)

2009-08-05 @ 18:15:20
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback