Blogg-Torka...

                                                                              Tid: 09:06:31 Datum: 2009-08-21
Har inte haft lusten eller orken att blogga på ett tag.

Haft så mkt annat runt om.
Hampus skola har börjat igen. Tänk er, han har redan börjat i årskurs 4.
Mellanstadiet redan. Shit så fort det går.
Om 3 veckor fyller han 10 år.
Hinner inte riktigt med.

Sen har jag så mkt möten nu igen när vardagen har kommit igång.
Haft en sur Max, fått lite tänder och han har inte vart på sitt bästa humör direkt.
Riktig mamma gris har han varit.

Sen har jag även vart hos tandläkaren, skulle bara dra ut en visdomstand.
Slutade med att dom fick skära upp tandköttet lite, ha isär tanden och drog och slet en massa innan dom fick ut den.
Sen avslutade dom med att sy igen där dom hade skurit.
Kan lova att det gjorde förbannat ont. Så jag har gått på värktabletter i några dagar och inte riktigt vart mig själv.
Nu börjar det bli lite bättre men gör fortfarande ont.

Och eftersom jag vart så svullen i ansiktet har jag inte kunnat fixa mitt nya körkort heller.
Suck...men det har lagt sig nästan nu efter 5 dagar.

Sen förra helgen gjorde jag nånting bra..=)
Stannade och tog kort på ett gäng pirater...hehe....det fick jag veckans bukett för. Hur gulligt är inte det...=)




Nu ska jag gå in och kolla va min underbara dotter gör.

Max han sover middag och Hampus är i skolan...Vad ska man göra idag?
E ju skit tråkigt väder...igår strålande sol och jätte varm, idag mulet och regn...=(
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback