Flicka-Pojke?

                                                                              Tid: 22:14:54 Datum: 2009-04-26
Vi var iväg och storhandlade förut.
Mat,välling, blöjor m.m...
Allt som man behöver och lite därtill.
Barnen va hur snälla som helst på affären så det va ju toppen..
Synd bara att man fick en sån där jävla avstämning så man fick packa upp allt man hade packat ner.
Lagom sura vi blev....

Sen fick vi åka och hämta Niklas andra arbetsbil hemma hos hans anställda.
För hans anställdas tjej har fått värkar och det e bebis på G....Spännande.
Jag tror det blir en flicka.....Jätte spänd på höra vad det blev för nån liten bebis. =)
Även om man nyss fick barn så e man lite avis för föda barn e ju så häftigt...
Man kommer ju ihåg känslan, att kämpa sen att få första gången hålla sitt barn.
Det e det bästa som finns.
Alla som e föräldar vet vad jag pratar om...=)

Dom 2 största barnen sover.
Max ligger här naken och rullar runt i soffan...
Han och Pappa ska snart duscha.
Jag ska nog ta mig nått att dricka, sen ska jag ta emot Max i duschen och göra han redo för natten.
Han skulle ha sovit för länge sen.
Långt över hans läggtid.


Nä nu till annat...
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Julie

Good guess :-)



Shit människa vad du handlar!!! :-o och jag som tycker att VI är i affären och handlar jämt :-p

2009-04-27 @ 12:07:41
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback