Grill Grill

                                                                              Tid: 09:08:51 Datum: 2009-04-26

Kl stog på 05.58 när Max hade 2 jätte stora ögon och börjde med att säga papappapapa.
Så det va ju bara att kliva upp.
Jag har sovit sååå här mkt.

Bra start på en Söndag morgon.
Ser inte heller ut som att det blir lika mkt sol idag som det var igår.

Igår va det väldigt mkt sol...fick allt lite färg. Va ute från tidig morgon till det va dax för Julia att göra sig iordning för natten.


Julia lekte med sin pompis igår...Leòn va här med sin pappa Marcus.
Marcus hjälpte sambon med barnens lekplats som Niklas håller på med.
Julia, León , Marcus (min bror) , Kevin och Hampus spelade tv spel, va ute och sparkade boll, dom cyklade...Dom hade skoj hela dagen.
Gick ingen nöd på dom inte.



Vi grillade kyckling, så åt vi ris och sallad till det...Det va jätte gott.
Barnen åt hur mkt som helst.
Min mamma, hennes man, mina 2 syskon, León, Marcus, min svärmor, jag, sambon och alla våra barn va här samtidigt.
Och alla åt...det blev ett gäng.
Alla blev mätta och belåtna.
Jätte bra.

Min mamma skulle åka hem vid 14 igår men nått hände med bilen så dom kom inte härifrån förens 17.30.
Inge vidare skoj för dom. Men dom ringde på kvällen och talade om att dom hade kommit hem säkert.
Så det va ju skönt.

Julia duschade och somnade vid 19 igår sen sov hon till 7.30 idag.
Jag åkte iväg och handlade lite mat till Mig, Niklas och Hampus igår kväll.
Sen somnade Hampus. Han va väl skit trött.

Nej nu ska jag och familjen äta frukost.
Hoppas vi har nån hemma. =)


Julie undrade om vi ville möta upp dom på allum idag sen slottsskogen.
Jag kan nog följa med till Allum men Slottsskogen hoppar jag nog. Inget direkt kanon väder.
Så nu väntar jag bara på att julie eller marcus loggar in så jag kan meddela.


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Julie

Trist att Julia var så bråkig idag. Hade sett fram emot lite sällskap (ditt sällskap) när vi var på allum!

2009-04-26 @ 14:07:42
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback