Vanilj...

                                                                              Tid: 14:52:28 Datum: 2009-04-29


Åh så gött väder det e idag....!!!!
Varmt och skönt...sitter ute just nu i bh och solar mig...Va ju bara tvungen att ta av mig linnet.!
Färg behöver man alltid...=)

Har var hos tandläkaren med Hampus idag...han fick dra ut en tand...Men han va så duktig mammas kille.
Han ska tillbax i Juni igen då blir det väl att dra ut en tand till.
Sen va jag in på apoteket och skulle hämta ut näringsdryck til Hampus.
Då har det utgått från sortimentet...bra koll som har som skriver ut!!!
Jaja..det löste sig ändå fick en annan....Så han fick välja mellan Vanlij, Jordgubb och Banan....Hampus valde vanilj.
Nu e det bara att vänta på att det kommer in...skulle få ett sms när det hade kommit till Apoteket.

Jag och Julia har satt fast en massa klistermärken på henne gräsklippare och kärra.
Dom skulle bara sitta där...=)
Sen byggde vi koja...=)



Och så kom pappa hem så åt vi lite lunch.
Det blev Potatissallad, rostbiff, sallad och bröd...mumma.





Nu ska jag försöka få Max att sova en stund och Julia tror jag...sen så ska jag kratta löv...tjohooo va kul  *not*
Men Niklas klagar på att jag e lat som inte krattar....*ett jävla gnäll*
Som att jag inte har annat att ta hand om på dagarna....jaja kratta va det..!!!










Julia rockar....!!!!!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Julie

Mums d där såg gott ut.. söt julia är som byggt sitt näste hehe

2009-04-30 @ 16:15:04
URL: http://juulieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback