Stressad...!!!

                                                                              Tid: 10:28:51 Datum: 2009-04-30
Känner mig sjukt stressad....
Jag mår inte bra av det känner jag.
Jag har dammsugit, torkat golv och plockat lite.
Ska göra mig iordning nu...klä på dom små.
Ska in till stan och möta Julie sen...ska klippa oss men jag har ångrat mig...det blir bara att klippa topparna eller nått sånt.

Usch min stackars mage...=(
Niklas kunde inte hjälpa till med barnen heller så jag måste ta med mig dom. Jaja får se hur det går.


Nä nu till att fixa...Har en trotsig 2½ åring som vägrar att lyssna på sin mamma.
Max sover får passa på att göra det jag ska innan han vaknar.


                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback