Kall öl...Det va mums.

                                                                              Tid: 21:56:25 Datum: 2009-04-30


Efter vi kom hem så har vi vart ute hela tiden...jätte skönt att kunna va ute tills det e läggdax.
Grillade förut....
Va iväg och köpte lite kött...billigt va det.
Sen hämtade jag ut Cirkusbiljetterna oxå.

Delar med mig av lite bilder.....

Julie du missade nått...=D





Maten ligger på grillen...



Mmm min mat.....



Niklas mat....



Hampus och Niklas...



Min goa lilla skitunge...



En knasig och skitig julia..... Va brukar man säga skitiga barn e friska barn??? ;-)






Alla barnen har badat/duschat ikväll.....Max sover för natten,Hampus ligger han med...bara julia kvar. Hon råkade sova lite middag idag så klart  hon inte vill sova nu.

Julie vi syns imorgon....Och du hälsa tönten... =D ;-)
Julia kommer bli över lycklig att hennes Pompis kommer....!!!

                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(4)|

Kommentarer
Postat av: Julie

haha sluta läskas din gris... jag kommer imorgon :-D León nämnde kompis idag också... två gånger :-p ska bli trevligt, as usual...

töntens svar: öhh aha okej.. haha, tönt som sagt :-)

2009-04-30 @ 22:03:54
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe...visst såg den bra god ut...=D

Vadå öhh...aha...okej..det e ju inge svar.

Va jag vet brukar man typ säga: hälsa tillbax men jaja....;-) =)

Ha så kul i skogen Marcus...Akta så trollen inte äter upp dig...=D

2009-04-30 @ 22:06:34
URL: http://therrrorese.blogg.se/
Postat av: Julie

haha sa det du skrev till honom men han e så inne i sitt skrivande... ingen kontakt eller kommunikation...

2009-04-30 @ 22:08:27
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Kusin P

Fan vad gott det där såg ut vill med haaaaaa åååå,hoppas allt är bra med er.hälsa din buttler :))

2009-05-01 @ 16:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback