Han ropar på mig...!

                                                                              Tid: 14:25:55 Datum: 2009-04-26
Det blev inge Allum...Julia grät typ i 3 timmar på morgonen..vet inte vad det va med henne.
Hade ingen lust att springa runt med en sur Julia.
Det får bli en annan gång Julie.

Nu håller Niklas och Julia på med Lekplatsen.
Lite senare ska vi åka och storhandla...ett måste...finns inte mkt hemma inte.
Har man haft en massa folk här och man inte vart och handlat som man ska så tar det ju slut.

Gud jag e så trött idag..*undrar varför* hmm.....
Nä nu ska jag gå ut till dom andra...hjälpa till lite jag med.
Niklas ropar på mig....

Jag e hungrig oxå...vad äta????
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mkt åt vi väl inte hoppas jag//Din lilla mamma

2009-04-26 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback