Frissan..

                                                                              Tid: 15:36:51 Datum: 2009-04-30

Va ju hos frisören idag och klippte mig...jag suuuper nöjd.....=)
Inte många ggr jag går från frisören nöjd ska jag tala om..

Sen ringde skolan när jag va i stan...så hade läraren missat hampus skoltaxi med 30 min..hallå....nä sånt bli jag så jävla sur på.
Själv e jag inne i stan och det tar en stund för mig att komma därifrån va ju lite bilar spm va ute och åkte *eller inte*..Skit mkt va det...
Dom fick köra hem honom...
Alltså detta funkar ju inte.
Ska ta upp det på nästa skolmöte...!

Nu ska jag ge Maxen mat...
och så måste jag dricka lite vatten.....!



Mmmm VIN på en ute servering skulle inte sitta helt fel....JULIE jag vill ha VIN....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Julie

Hehe vill mee gumman, no cash :-(

2009-04-30 @ 16:13:09
URL: http://juulieee.blogg.se/
Postat av: Tvillingmamman Eva

Hur blev håret då =))

2009-05-01 @ 15:42:08
URL: http://gravidigen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback