Förvaring...

                                                                              Tid: 13:05:41 Datum: 2009-04-27
Jag sitter och funderar på hur man ska kunna fixa den bästa förvaringen i Julias och Hampus rum.
Vill inte ha en massa saker överallt.
Vill kunna förvara/gömma saker så smart som möjligt.

Sen måste jag nog ha en speciell hylla för julias filmer och böcker.
Börjar bli en hel del nu...
Sen en hängare där hon kan hänga sina väskor och halsband.
Hon har ju en hel del.

Jag får nog tänka lite. Och planera lite..
Får sitta och kolla lite på ikeas hemsida vad man kan hitta för billigt och smart.
Inget som behöver göras precis nu men bra att kolla upp.


Nån annan som har mkt saker till sina barn???
Har nog alldeles för mkt skit.




Funderar på om jag ska åka till Allum en sväng. Hampus tjatar på mig att han vill ha det nya nintendo dsi.
Då får han byta in sitt gamla+5 spel mot det nya...
Fast Hampus spel e ju relativt nytt..han fick ju det i julklapp.
Jag måste fundera lite till men detta e ju nått Hampus verkligen vill.



 
                                                                                                                                          |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback